Tuesday, August 24, 2010

MANAGEMENT GAME


Management game ni, antara activity yang aku suka..kumpulan 3 dan 6 berlawan,bukan lawan pe..lawan game tu ler..siapa kalah kena denda..tu yang best tu..haha..antara activity nye, pindah kan air dari sebuah Negara ke Negara lain, yang ni team aku tak dapat fikir macammana cara nye..soo,tumpah la air tu....activity seterusnya yang kami buat ialah, TRAFFIC JEM...ni pun best gak, kami diberi checkpoint mula dan tamat,kami kena bekerjasama dengan menggunakan stoking sahaja untuk sampai ke destinasi dilarang memijak simen..masing-masing buka stoking,korang faham-faham la, comfom bau menusuk kalbu..baik lelaki atau perempuan,sama je..haha..tapi nasib baik la aku pakai stoking baru..stokin beli kat uptown tu..haha..stokin aku jugak banyak membantu pasukan aku,sebab stoking aku yang paling panjang..hahaha..so,dorang kena berterima kasih kat aku..hahaha..lepas tu,aku ada game lawan lagu iklan..macam tu la agaknye nama game tu..haha..game belum start lagi aku dan membe aku dah fikir pe denda nak bagi..haha.. time ni team aku menang, so, team 3 kalah dorang kena denda..dorang kena jalan itik sambil buat ‘’Beerrrrrr’’ yang iklan coca cola tu..haha..


team aku, team 6....champion!!!

dalam perjanan pulang ke camp site, selepas management game...

No comments:

Post a Comment