Tuesday, August 24, 2010

ICE BREAKING


Macam biasa lah, firstday mesti berkenalan dengan budak baru..kami disuruh buat satu bulatan besar, kami kena ingat semua nam student,asal dari mana.. peh.. memory aku da la 1GB je..haha,, tapi, aku anak melayu,,Eden torai..!! tetapi, sebelum permainan tu bermula, ada satu incident yang tidak diingini berlaku, aku tak nak la cerita..biar budak-budak yang ada je tahu.. tapi aku faham, ni mesti misunderstanding je.. oleh sebab tu, Encik Hisyam marah dan kami semua diarahkan pergi ke kolam yang terletaknya tak jauh dari situ..setiba nya aku di kolam tersebut,otak ku mule berfikir ‘’tak kan first day dah nak kena rendam..! adoi!.. aku orang first yang kena turun ke bawah (kolam), aku ingat fesi nak suruh aku masuk dalam kolam,,rupanya suruh basah kan ketiak je...haha,, buat suspent je..walaubagaimanapun,, Alhamdulillah.. lepas tu, kami sambung activity yang tergendala tadi..


No comments:

Post a Comment