Tuesday, October 19, 2010

ABSEILING AT MENARA S&T

untuk class Outdoor kali ni, kami akan melakukan aktiviti Abseiling. kami diberi pilihan sama ada ingin melakukan aktiviti ini di menara S&T tingkat 11, atau di kawassn kolam. kami sepakat memilih untuk melakukannya di menara S&T. untuk Abseiling ni, aku dipertanggungjawabkan untuk menguruskan barang-barang keperluan dan surat menyurat. hari yang di tunggu kian tiba, seawal jam 7 pagi, aku dibantu oleh rakan ku untuk membawa barang peralatan dari stor ke lokasi Abseiling.. Aktiviti bermula dengan lancar pada jam 8.30 pagi tepat. tapi macam biasa, Zakwan Ahmad lambat sikit.. agaknya dia ikut masa jepun kot..haha.. kami memulakan aktiviti dengan dibantu oleh brader-brader degree seperti brader Mubin yang banyak membantu kami.. untuk melakukan Abseiling ini, ada 3 style yang diperkenal kan kepada kami, seperti turun biasa, Australian styLe, serta Spider style.. Arabian style takda lagi...hehe..aku memilih Australian style, walau pun aku mengaku aku gayat, tapi aku cuba melakukannya juga..hehe..student perempuan kami semuanya melakukan turun biasa, Australian kebanyakan lelaki, Spider kalau tak silap aku, cuma Fuad, Rahimi dan Zakwan Ahmad je yang lakukan..semasa kamki melakukan aktiviti ini, ramai student S&T tengok kami..nilah kelebihan SPORTREC..hehe.. ramai rupenya yang takut tinggi,kita dapat tengok dari muka dorang sebelum dorang turun melakukan Abseiling..diam dan tak ley senyum da..haha.. Aktiviti kami tamat pada jam 1.30 tengahari..Alhamdulilah, semuanya selamat...











No comments:

Post a Comment